Fletcher: ‘n onaangenaam verrassingshotel

Ik had nog beloofd een update te schrijven over m’n weekendje weg naar een Fletcher verrassingshotel. Ik schreef kort daar voor nog een enthousiast artikeltje over wat een leuk concept het verrassingshotel van Fletcher was. Inmiddels ben ik geweest en vond ik het een onaangename verrassing! Héél erg jammer. M’n vriendje en ik gaan zelden samen weg omdat het met onze agenda’s niet makkelijk te plannen is. Gelukkig was het ons gelukt om op de dag dat we officieel één jaar samen waren één nachtje een hotelletje te boeken. Uiteraard weet je bij het verrassingshotel van te voren niet waar je terechtkomt en we waren dan ook reuze benieuwd! We zouden naar Roermond gaan en ik had er ontzettend veel zin in!

Hotel ontbij holiday inn

Niet zoals verwacht, ons verrassingshotel

Het hotel in (Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond) waar we terechtkwamen was helaas niet wat we er van verwacht hadden. Bosrijk, PAL naast de snelweg. Van een vier-sterren hotel heb je toch bepaalde verwachtingen maar daar kon dit hotel bij lange na niet aan voldoen. Ik ben blij dat we niet bijbetaald hebben voor vier-sterrengarantie! De service was slecht, er werden ons allerlei beloftes gedaan die niet nagekomen werden en het leek het personeel weinig te interesseren of we een fijn verblijf zouden hebben of niet. Uiteindelijk hebben we een luxere kamer toegewezen gekregen omdat het type kamer wat ons beloofd was niet meer beschikbaar was. Een upgrade, yay, dat klinkt positief toch? De lach op m’n gezicht verdween direct toen ik de kamer binnenstapte. Twee losse bedden, een inrichting die al sinds de jaren 80 niet meer aangepast was en slijtage overal. Het is er oud en je hoort er álles, niet echt sprake van privacy. Jammer, maar het ergste vond ik nog het personeel wat ons niet zo warm welkom heette en al helemaal niet hun best deed een oplossing te vinden (ook niet de volgende dag). We zijn helemaal niet veeleisend, maar dit hotel was gewoon een dikke onvoldoende waard en blijkbaar zijn we niet de enige die daar zo over denken.

Uiteraard hebben inmiddels meerdere malen contact gehad met Fletcher de klantenservice maar die lijken helaas niet echt te luisteren. Ze bieden ons alternatieven aan waar we én met onze drukke agenda’s niets aan hebben én waarbij we nog een flinke mep geld uit moeten geven bij één van hun hotels. Zo jammer, wat het concept klinkt zo leuk! We zouden graag een herkansing hebben, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Geen Fletcher hotels meer voor ons dus.

21 thoughts on “Fletcher: ‘n onaangenaam verrassingshotel

  1. Jaaa heeel zonde 🙁 Ik heb eindelijk je Grouponbon die ik had gewonnen besteed. Woehoe! Het is een sushi-etentje geworden hmmm.. Nogmaals heel erg bedankt, ben er super blij mee! X

  2. Jammer dat ‘t zo tegenviel! Ik ben ook een keer met mijn toenmalige vriend naar een Fletcher hotel geweest en dat ook een beetje een domper. De hotelkamer was verder wel prima, maar ik had het wel wat luxer verwacht, zeker als je naar de foto’s keek. En verder was ook vrij weinig te doen in de omgeving, erg jammer. Gelukkig hadden we zelf badschuim en champagne meegenomen ha-ha.

  3. Jeejtje wat jammer zeg.. En het belachelijkste is nog wel dat ze geen geschikte oplossing willen zoeken, nee daar zou ik ook nooit meer heen gaan, wát slecht zeg!

    Liefs Rosie

  4. Ai, wat vervelend zeg. Natuurlijk weet je niet van tevoren wat je kan verwachten bij een ‘verrassingshotel’, maar je verwacht toch geen slechte service. Ook raar dat ze jullie geen alternatief konden geven, dit is echt ontzettend slechte reclame voor het hotel.

  5. Wel heel sneu dat je dan nog eens extra bij zou moeten betalen voor een andere optie. Kinderachtig vind ik dat!

  6. Ahhh wat jammer zeg! Ik vind het denk ik toch fijner om zelf mijn hotel uit te zoeken.. Dan kan het tenminste voldoen aan de eisen die jij hebt en kan je van te voren lekker reviews lezen.

  7. Geachte mevrouw,
    Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw verrassingshotel in ons Fletcher Landhotel Bosrijk te Roermond niet conform uw verwachtingen is verlopen.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via webcare@fletcher.nl? Graag zouden wij in contact komen met u.
    Met vriendelijke groet,
    Fletcher Webcare Team

  8. Wat toevallig dat ik dit lees, ik heb precies zo’n soort ervaring met het Fletcher hotel in de buurt van Valkenburg. Mijn schoonmoeder had via groupon of vakantieveilingen oid. een overnachtig geboekt maar kon zelf niet. Je kunt dan pas 3 dagen van te voren boeken, en krijgt dus de rest kamers. Bij ons ook twee losse bedden die ook nog eens uit elkaar stonden en super gehorig, ik heb nog nooit zo slecht geslapen in een hotel als die nacht. Erg jammer.

Comments are closed.